در سفر نوروزی به دبی اقامت در کدام هتل ها کم هزینه تر است؟

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 13
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 20
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 7
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 21
    بازدید ماه بازدید ماه : 21
    بازدید سال بازدید سال : 169
    بازدید کلی بازدید کلی : 4162

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.149.213.209
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاور تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد - دکتری -انتخاب رشته و آدرس avaymoshaver.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

در سفر نوروزی به دبی اقامت در کدام هتل ها کم هزینه تر است؟

لوکس ترین هتل های دبی
هتل جمیرا امارات تاورز Jumeirah Emirates Towers Hotel
هتل جمیرا امارت تاورز یکی از لوکس ترین هتل های دبی است که با دارا بودن ۵ ستاره، در تمام شهر دبی می درخشد. هتل جمیرادبی ۴۰۰ اطاق کاملا مجهز دارد و امکانات کلی هتل نیز دربرگیرنده ماهواره، استخر، صرافی، سالن اجتماعات و خودروگاه رایگان است. اگر منظور دارید به هتل جمیرا بروید، حتما از غذاهای لذیذ لبنانی، ایتالیایی و ژاپنی و بریتانیایی رستوران آن سهم ببرید.

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

این هتل در تقرب دبی مال و جاده شیخ زاید قرار دارد و بی شک گرد از بهترین هتل های دبی است. خرج یک شب ماندن در این هتل حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان است که البته به گونه اطاق و امکانات آن بستگی دارد.

قیمت هتل های دبی

هتل سوفیتل داون تاون Sofitel Down Town
هتلی با دیزاین فرانسوی که در روبرو برج الخلیفه دبی پیمان دارد و بی اندازه لوکس و دیدنی است. هتل سوفیتل داون تاون در تقرب سواحل جمیرا پیمان گرفته و دارای سه رستوران و استخر رو مفتوح است. اتاق های این هتل، با تم رنگی آبی، قهوه ای با پرده های حریر رنگی تزیین شده اند و ویو هتل، زیاد تماشایی است. دسترسی به اینترنت رایگان، تاکسی و صرافی در طبقات نخست هتل، از امکانات اخص این هتل است. مراکز خرید سوغاتی نیز در هتل وجود دارد. این هتل به حدی زیبا است که توصیه می کنیم اگر به این هتل رفتید، از آن بیرون نشوید و اغلب موعد خویش را صرف به کارگیری امکانات آن کنید.

هتل سوفیتل دبی

هتل های پنج ستاره دبی

هتل ها دبی

هتل های لوکس دبی

هتل القصر Al Qasr
در ناحیه جمیرا، هتل القصر دبی همانند قصری می درخشد و به اعتقاد بسیاری از افراد، این هتل برترین هتل دبی است. کنسرت های سرشناس دبی، در این هتل برگزار می شود. بر خلاف بیشتر هتل های دبی، چیدمان هتل به سخیف عربی است و امکاناتی همانند کنار اختصاصی به طول ۲ کیلومتر، آلاچیق های مدرن در ساحل ساحل، سالن ورزش، زمین بازی برای کودکان، استخر و اینترنت پر سرعت در این هتل هستی دارد.

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل های برتر دبی
هتل مینا سلام Mina Al Salam
درست در ساحل وایلد وادی، هتل زیبایی را می بینید که مجهز به زمین گلف است و با معماری ویژه اش، جزو برترین هتل های دبی شده است. چشم انداز هتل مینا درود رو به برج العرب و دریا است. این هتل کاملا درهم با فرهنگ عربی است و دکوراسیون اتاق ها و حتی ظروف رستوران هایش، رنگ و بوی عربی دارد. این هتل هم امکاناتی همانند هتل های دیگر دارد و از نظر کیفیت نقصی ندارد.

دبی هتل

هتل مینا سلام

هتل ساحلی جمیرا Jumeirah Beach
هتل جمیرا بیچ نیز در نزدیکی برج العرب دبی پیمان دارد و یکی از بهترین هتل های دبی است که تقریبا دائم ۶۱۸ اطاق آن مملو از مسافر است. تعداد رستوران های هتل ساحلی جمیرا از بیست شماره هم بیشتر است و منظره ویژه آن، خوردن یک وعده غذایی لذیذ را دلچسب تر از همش خواهد کرد. از خاصیت های بارز این هتل می نا به ناشتایی های معروفش اشاره کرد. در بین هتل های دبی، هتل ساحلی جمیرا در بین کودکان هم برادر داشتنی است چرا که محوطه بازی بزرگواری در آن برای کودکان در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر هتل های پنج ستاره مانند: استخر، سونا، جکوزی، اینترنت پر سرعت، زمین تنیس و پارکینگ رایگان را نیز دارد.

هتل جمیرا بیچ

سفر به دبی

هتل برج العرب Burj Al Arab
هتل برج العرب نه فقط در دبی بلکه در جهان به عنوان احد از گران ترین هتل های عالم شناخته شده است و کسانی که به دبی می روند، بیشتر اوقات از دور این هتل را مشاهده می کنند. به معنای واقعی در این هتل به شما احساس پرنسس بودن یا شاهزاده بودن دست خواهد داد. اطاق های اشرافی با چیدمان سلطنتی، برای طبقات ثروتمند جهانی اختصاص یافته است و کمتر کسی می تواند به این هتل ها سری بزند. این هتل به حدی شیک و کامل است که اگر از پیش اتاقی رزرو کرده باشید، یک لیموزین از طرف هتل به فرودگاه می آید تا شما را تا درب هتل همراهی کند. ۲۰۲ اتاق هتل در ۲۸ طبقه قرار گرفته است و این هتل به مکانی پر تردد برای بازیگران هالیوودی و شیخ های ثروتمند عرب تبدیل شده است. در این هتل بازیگران زیادی را خواهید دید که برای خوش گذرانی به دبی آمده اند. چشم انداز این هتل نیز بسیار زیبا و دل انگیز است و خرج یک شب اقامت در آن حداقل ۸ تا ۹ میلیون خواهد بود.

برج العرب دبی

هتل برج العرب

هتل اوبریو Oberoi Dubai
هتل اوبریو دبی گرد از هتل های لوکس ۵ ستاره دبی است که با ۲۵۲ اطاق پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است. این هتل با امکاناتی نظیر آرایشگاه، خودپرداز، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و پارکینگ رایگان، یگانه از بهترین هتل های دبی است که با قیمتی نزدیک ۱ میلیون و ۴۰۰ به ازای هر شب اقامت، فعالیت دارد.

هتل آرمانی دبی Armani Dubai Hotel
این هتل متعلق به جهت که تقریبا مرکز خرید دبی است، بسیار محبوب است. هتل ۵ ستاره آرمانی، مجهز به گرمابه آب گرم، تراس، سونا، جکوزی و استخر، صبحانه های ویژه، منوهای رژیمی و خدمات سایر است که با قیمتی حدود ۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر شب اقامت، پذیرای مهمانان خویش می باشد.

 



تاریخ ارسال پست: یک شنبه 1 دی 1398 ساعت: 11:45
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: